"Als een boek waard is gelezen te worden, is het waard gekocht te worden." (John Ruskin) ("Dra die ou jas en koop 'n nuwe boek.") (Austin Phelps) TERUGKEER NAAR HARVEST MOON K. C. McKinnon Van Reemst Uitgeverij Houten 1998 Oorspronkelijke titel: Dancing at the Harvest Moon Vertaling: A Goddijn en F. Volders 154 blz Paperback in zeer goede staat Foto's zijn scans van het werkelijke boek (WYSIWYG) Verzendkosten zijn voor de koper Van het achterkant: Alle boeken zijn compleet en in goede (of beter) staat, tenzij anders vermeld. =================================== ALLEEN BIEDEN VIA MARKTPLAATS SVP (Als u een bod doen, zorg dat uw spamfilter is ingesteld om e-mail te ontvangen van Marktplaats.) Bekijk ook mijn andere advertenties Klik ook eens de fotogalerij aan i.p.v. de advertentielijst =================================== Toelichting op CONDITIE BOEK : ALS NIEUW = lijkt niet gelezen; schone, intacte kaft en pagina's; geen defecten; geschikt als cadeau ZEER GOED = (gelezen) maar in prima conditie; geen defecten GOED = gewoon gelezen gebruikt boek, compleet, zonder beschadigingen, markeringen of onderstrepingen tenzij anders vermeld maar misschien wel wat gebruikssporen REDELIJK = gelezen, kan vergeling èn/of roestvlekjes hebben MATIG = gebruikt, compleet, kan ezelsoren, aantekeningen, losse pagina's hebben. =================================== "Pleasure doing business with you!" . . . . . "Mijn dank voor de fijne samenwerking en klantenservice." . . . . "Bedankt voor de snelle en perfekte levering van het boek". . . . "U weet hoe je een boek moet verpakken voor verzending. Heel veel dank..." "Fijn om te weten dat er toch mensen zijn die hun hobby erg serieus nemen" . . . "Prima staat, prima verpakt. Bedankt!" "Vond ik het van mijn kant uit prettig zaken te hebben gedaan met u." "Als ik weer een boek nodig heb, kijk ik eerst in je boekenlijst.". . . . . "Bedankt voor de goede service.". . . . "Het boek is in goede staat ontvangen. Bedankt voor de snelle service!". . . . "Dankjewel voor deze vlotte vriendelijke transactie." . . . . . "Bedankt voor het snel en prettig zaken doen.". . . . . "Hartstikke bedankt voor de prima service." . . . . . . "Bedankt voor de goede afhandeling." . . . . . "Bedankt voor de vlotte en vooral nette afhandeling.". . . . . "Dank voor de uitstekende moeite.". . . . . . "Dank voor de snelle zending" . . . . . "Bedankt voor de fijne manier van zaken doen!" "Ik heb de boeken ontvangen. . . ze zien er als nieuw uit en je had ze ook heel verzorgd opgestuurd. Ik ben er erg blij mee". . . ======================================== |
| meer info |
Geen opmerkingen:
Een reactie posten